انقلاب اسلامی؛ انقلاب در ارزش های جامعه بود …

کارکنان موسسه آموزش عالی دانا یاسوج در پیامی چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفتند

چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تحقق وعده الهی است؛ «ان تنصرواْ اللّه ینصرْکمْ و یثبّتْ أقْدامکمْ، اگر خدا را یاری کنید، خداوند یاریگرتان خواهد بود و گام‌هایتان را استوار خواهد ساخت».

انقلاب اسلامی به رهبری فقیه عارف و سیاستمدار دوراندیش حضرت امام‌ خمینی (ره) و از خودگذشتگی مردان و زنان این سرزمین در بهمن ‌سال پنجاه‌ و هفت به پیروزی رسید. این انقلاب طی چهار دهه فرازهای حساس و روزها و سال‌های خطیری را با تکیه بر الطاف الهی و اعتماد و پشتیبانی مردم پشت سرگذاشت و این نهال روز به روز با صبر و شکیبایی تنومندتر شد. نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوره معاصر به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خمینی (ره) تاسیس و الهام بخش حرکت‌ها و نهضت‌های آرادی‌خواه و عدالت طلب و ظلم‌ستیز جهان و تاثیر گذار بر همه معادلات بین المللی گردید و امروز نیز با رهبری خردمندانه وحکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، همان مسیر روشن را با اقتدار ادامه می‌دهد.

انقلاب اسلامی ایران به‌یقین یکی از مردمی‌ترین رخدادهای دوران حاضر است. مردم آگاه، عدالت‌خواه و مجاهد ایران در همه مراحل پیروزی انقلاب اسلامی همواره خالصانه از بذل جان و مال خود برای برافراشتن پرچم اسلام و مبارزه با ظلم و استبداد و جهالت دریغ نکرده‌اند. حضور اقشار مختلف مردم اعم از پیر ‌و جوان،  زن‌ و مرد از همه اقشار و صنوف به‌ویژه آزادگان و محرومان جامعه و جانفشانی شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس در بزنگاه‌های تاریخی گواه روشنی بر این حقیقت است.

سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بار دیگر به مردم شریف ایران به ویژه به جامعه دانشگاهی و خانواده های محترم آنان تبریک و تهنیت می‌گوییم.